Blogger Backgrounds
~salam dr mr ukiran aksara:: mr ingin menjemput kalian semua untuk mnjadi penulis jemputan blog ini. Kalau berminat bolehlah hantar cerita lawak kalian di http://www.facebook.com/ukiranaksara sekian, ukiran aksara... :)

kliks sini kalau anda seorang blogger!!!

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

~^_^copy n paste kat korang punye blog okey :)~

hari perkenalan...

my new!!!
Cikgu:selamat berkenalan....
Murid baru:kite Berkenalan hanya dalam laman muka buku....
Cikgu:sat gi cikgu hantar kau dekat guru besar baru tau...
Murid baru:Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu ooohh uwouwo
Cikgu:aku sakit hati dah ni
Murid baru:hati ku rasa sesuatu
Cikgu:cikgu kan kata dah nak hantar kamu dekat guru besar
Murid baru:dan pabila kau kata kau mau jumpa aku
Cikgu:sudah! tolong diam!
Murid baru:ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju huwoohuwoho
Cikgu:bdk ni mmg nk kena buku lima ngan aq ni!
Murid baru:itulah cinta yg satu..cinta di buku lima..
Cikgu:!@#$%@?
terima kasih kerane sudi membace

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...