Blogger Backgrounds
~salam dr mr ukiran aksara:: mr ingin menjemput kalian semua untuk mnjadi penulis jemputan blog ini. Kalau berminat bolehlah hantar cerita lawak kalian di http://www.facebook.com/ukiranaksara sekian, ukiran aksara... :)

kliks sini kalau anda seorang blogger!!!

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

~^_^copy n paste kat korang punye blog okey :)~

"game suami isteri"

my new!!!
suami : Kita main satu game nak tak ?
isteri : Game apa ?
suami : Mcam ni , esok awak tak payah contact saya . Mksudnya tak payah text call or apa apa yng berkaitan lah . Saya pun buat mcam tu dkat awak okay ? Kita tgok siapa menang .
isteri : Okay !

Esoknya , si isteri terpksa lah tahan rindu dkat suami . Mengenangkan yng ni satu permintaan , si isteri cuba kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si isteri call si suami . Tapi tak dijwab . Jadi si isteri pegi dkat rumah suami dia . Di luar rumah ,rmai orng . Dia mula rasa pelik dan trus msok ke rumah . Sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah . Dan tubuh itu adalah jasad si suami yng dah meninggal . Mak si suami memberi surat kpd si isteri .
Surat yng bertulis :

Sayang , smlam awak dpat hdup sehari tnpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . Love you ♥ :'(
terima kasih kerane sudi membace

Tiada ulasan:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...