Blogger Backgrounds
~salam dr mr ukiran aksara:: mr ingin menjemput kalian semua untuk mnjadi penulis jemputan blog ini. Kalau berminat bolehlah hantar cerita lawak kalian di http://www.facebook.com/ukiranaksara sekian, ukiran aksara... :)

kliks sini kalau anda seorang blogger!!!

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

~^_^copy n paste kat korang punye blog okey :)~

sepupu

my new!!!
Zack dan Mira sepupu. Tiap-tiap kali kat kampung diorg akan kongsi satu bilik. Masa tu malam raya.

Zack: Mira!

Mira: Nape Zack?

Zack: Ikut aku kat bilik tidur jap!

Mira: Jangan tarik!

Dalam bilik......

Zack: Kau tahu tak aku ni seorg lelaki yg pantang kalau tak dapat apa yg aku nak selama ni.......

Mira: Huh?

Zack: Dah tak tahan dah Mira! Cepat tanggalkan kain kau tu sekarang jugak!

Mira: Ape ni Zack??!!

Zack: Setelah sekian lama aku berkongsi bilik ngan kau Mira........ aku betul-betul dah tak tahan dah ni Mira! tanggalkan cepat!

Mira: Zack nanananti dulu.....Zack. ...

Zack: No excuse! tanggalkan skang! kau nak aku guna kekerasan??? !

Mira: Jajajangan buat perangai camni Zack....Mira takut....... esokkan dah raya..... baru habis sebulan berpuasa....

Zack:
Pasal esok nak raya lah aku suruh kau tanggalkan kain langsir kau ni!!
Tiap2 tahun mesti guna kain langsir kau utk bilik ni! Aku tak kira
tahun ni kain langsir aku pulak!

Mira: ce.....la... ..ka..... ..
terima kasih kerane sudi membace

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...